Scurta declaratie

0 Comments
   Nu am sa dau prea multe detalii in articolul de astazi deoarece nu sunt prea multe de zis. Actiunea s-a petrecut acum doi ani si trei revelioane in casa celui mai bun prieten al meu, Alex Negreanu. Acesta a avut placerea sa ma invite la el acasa atat pe mine cat si pe membrii "sectei" de tineret din care faceam parte cu totii, pentru a sarbatori trecerea dintre ani. Frumos. M-am zbatut ca dracii in biserica pe toate genurile muzicale posibile si pot sa spun ca a fost unul din cele mai reusite revelioane la care am fost. Tot atunci am avut si o performanta rara in cariera mea de baiat si anume mi-am facut prietena. Da frate, aveam iar gagica. Dupa o lunga perioada de seceta intr-ale femeii mai ceva ca ploaia in desert, am reusit prin farmecul meu masculin (excesul de bautura) sa imi fac prietena. Era una din fetele de la "secta" evident. Pana la urma, de ce intram noi, studentii, in organizatii de genul acesta? Sa ne facem prieteni/prietene, sa ne imbatam ca porcii si sa ne traim anii tineretii asa cum stim, ca sa moara Calin Goia de necaz. Pe victima o chema Malina. Frumos nume! Imi era draga de cand am cunoscut-o, mai ales ca avea o materie cenusie destul de pretioasa, plus ca aspiratiile ei intreceau visurile mele. Dintre toate calitatile posibile la o fata sau femeie, pot sa spun ca cerebelul ma fascineaza putin mai mult decat sanii, fesele sau miscarile pe un beat sanatos. Faptul ca Malina era si frumoasa, asta constituia un bonus pentru mine. Avea parul cretuliu si niste ochi superbi, ca sa nu mai zic ca buzele ei aveau un contur frumos, iar orice sarut de la ea parea o binecuvantare. Cum spuneam, datorita masculinitatii mele inegalabile, mai ceva ca fanii lui Fuego, am reusit sa ma combin cu aceasta fata care era, sa nu uit a mentiona, cu trei ani mai mica decat mine. Nici eu nu am o mecla de om matur asa ca diferenta nu prea se vedea. Dupa o lunga repriza (noapte) de sarutari mai ceva ca in telenovelele cu Ninel Conde, dimineata am dus-o acasa si am decis sa incepem o relatie impreuna. Va dati seama ca Revelionul meu de atunci a fost pe fast forward. Oricum, a fost frumoasa perioada scurta petrecuta impreuna, timp in care am facut cateva chestii dragute impreuna, ce pot face tinerii in ziua de azi (mai putin alcool, sex, droguri). Toata aventura a durat fix o luna de zile si ca in spirit de gluma spun ca bine ca nu m-a apucat Ziua indragostitilor cu ea, ca mare era necazul pe ficatul meu. Ceea ce nu am mentionat este faptul ca ea pe vremea aceea era in clasa a 12-a si voia sa faca facultatea in tara lu' baba Elisabeta. Poate ca deaia intr-un final relatia noastra s-a terminat brusc, dupa o luna de zile, prin intreruperea legaturii cu mine subit intr-o seara cand nu a mai raspuns la mesaje. Ultima data cand ne-am intalnit, fix cand am bifat o luna de zile impreuna,  i-am scris o poezie inainte de a pleca la sky in Bulgaria (da, ii placea sa schieze). Am pus continutul intr-un plic si inca stau si ma gandesc cum ar fi reactionat daca citea de fata cu mine poezia. Nu a fost sa fie. Din ziua aia nu am mai vazut-o. Au ramas doar randurile acestea scrise pentru ea, o alta amintire, alta intamplare din trecut, care a fost si nu mai este, care s-a sfarsit cu o poezie si a inceput cu o poveste. Enjoy!!!


Ca o icoana a frumusetii tresari in fata mea
Si umil eu iti inchin din suflet, vesnic toata dragostea.
Palesc in fata farmecului tau si astrele pe cer
Tu sa ma lasi sa te ador, e tot ce pot sa-ti cer.
Ochii tai tot stralucesc, ca doua perle rare
Iar glasu-ti curge lin, ca paraiele la vale.
Cand ma atingi tresar, ca un nebun inamorat
Si raspund chemarii tale, ce pe nume m-a strigat.
Obrajii tai moi as vrea sa-i simt in palme,
Si sa-i sarut usor, ca atingerea de floare.
Parul fin ca de matase se revarsa in ochii mei,
Ca un val de apa dulce, din care sa tot bei.
Ti-as saruta si buzele care m-au vrajit pe loc,
Le-as privi cu atata patima, le-as gusta cu atata foc.
Intreaga ta fiinta ma copleseste de emotii...
Iar la final sa tot iubim, asta ne dorim cu totii!!!


You may also like

Niciun comentariu:

Părerea fiecăruia este importantă! Acum, ai dreptul de a ţi-o exprima liber!