O noapte...

0 Comments
    Dupa ce am gustat un pic din siropul versurilor "ravasite de atata dor", trecem putin granita spre taramul lui Eros, ala care face sa pompeze hormonu' in tine mai ceva ca la puii cumparati de la stat. Niciodata nu imi incercasem aceasta latura, sa scriu ceva de genu' si mai presus de asta, sa si placa la "victima". Era 1 Mai 2014, ziua muncii, in care ghici ce? NU MUNCESTI!!! Una din prietenele mele (amica, nu va speriati, inca nu sunt luat), a dat adunarea la ea acasa, sa mancam si noi, vorba aia, ca oamenii, niste mancare traditionala romaneasca si sa degustam din secretul lui Bachus. Eu cerusem expres sarmale, mor dupa sarmale, cine stie sa faca sarmale are intaietate sa-mi devina nevasta. Tin eu 9 luni copilu' la ghiozdan, ea sa stie sa faca sarmale. Asa ca, am avut sarmale :). Multumesc si acum acelei prietene, ii raman dator pe viata pentru acele sarmale si inca are timp sa se gandesca daca vrea sa-mi fie nevasta :)). Dupa ce am mancat si baut ca tot romanu', a venit momentul sa dam o calorie-doua jos prin miscarile alea grupate sub numele de dans. Eu nu prea stiu sa dansez, ma zbat mai mult ca "molusca pe house", bine ca ma pricep cat de cat la rime, sunt si eu bun la ceva in orice moment. Dupa ce ne-a chinuit talentul in sufragerie, am decis sa ne jucam carti si daca nu ma insel, pe porunci. OOOOOOOO, DA!!! Cum mintea mea pe vremea aia era numai la prostii (nu ca s-ar fi schimbat mare lucru pana acum), am fost primul care a acceptat ideea. Si karma....daaaaaaa...karma.... ce credeti ca am fost eu provocat sa fac? Are legatura cu cuvinte care se termina cu acelasi diftong, triftong si formeaza un joc de cuvinte. Dar cum ? O fata care se mai afla acolo, o colega din secta aia de care am vorbit in articolul precedent si nu, nu era fata de peste Prut, m-a provocat din nu stiu ce motive sa ii fac o poezie in care sa ii scriu ce fantezie am eu cu ea. Auch!!! Recunosc, tipa arata foarte bine. Sani frumosi si dezvoltati, ochii patrunzatori, o voce subtire si calda, un corp fusiform si niste fese adorabile. Cu alte cuvinte, ai rupe patu' cu ea mai ceva ca in Twilight. Eu am ramas putin surprins, putin cam mult chiar. Ce i-a trecut prin cap sa imi ceara asta? De ce vrea asta? Eu nu stiam ce si cum sa fac poezia. Adica, totul in mintea mea se rezuma la: Te f.. pana urli toate vocalele. Ok, am acceptat provocarea si daca nu ma insel, mi-a dat si termen de executare a lucrarii de o saptamana. Ce dracu' era sa fac? Acceptasem. Treceau zilele si eu nu stiam cum sa ma exprim mai frumos in versuri. Se apropia termenul, cand intr-o seara m-am pus serios pe gandit, la exprimare ca idei erau....cat pentru 1001 de nopti. Si in acel moment am facut un record. Am stat mai mult ca niciodata sa coc o poezie. O ora!!! O ora in care am rascolit fiecare vers si m-am luptat cu lipsa sangelui de la creier care se dusese nu stiu unde si ma miram de ce ma strang pantalonii. Am scris-o si pe asta. Tipa era din Bals si tot internetul m-a ajutat sa iau legatura cu ea. I-am trimis randurile mele perverse cu masca de erotism si apoi, as usual, asteptam un raspuns. Nu era online asa ca am tras pe dreapta si am bagat somn de voie, multumit de ceea ce scrisesem. A doua zi, am deschis calculatorul sa vad, oare a raspuns? I-a placut, s-a ... si asta pe mine, iau block de data asta? :)). Nu. Citise, dar nu imi daduse nici un raspuns. A pai fu...., am contactat-o eu, ca deh, baiatu face primii 99 de pasi din cei 100 si la final totul a fost in egala masura acelasi drum pentru amandoi. Am intrebat-o : "Ai citit ce ti-am trimis?" Si raspunsul ei a fost ceva de genul "A, da...ms frumos :)" (optional zambiliciul ala). Am ramas cu botu' umflat. IAR. Al dracu' care mai scrie asa ceva pentru asa ceva. Pai credeti ca m-am invatat minte? Ramane pe alta data sa povestim....Nu mai are rost sa spun cate intrebari mi-am pus dupa, de genul "De ce m-ai mai pus sa fac asta, daca doar atata zici?" etc. Pana la urma vorbim aici de fete, nu de femei, MARE diferenta. Oricum m-am intins prea mult asa ca va arat si voua versurile si lasati sa curga cu parerile.

                                                                      O noapte... 

De-as putea o noapte sa petrec cu tine,
Te-as dezgoli de haine si te-as imbraca in cuvinte.
Ai lasa parul desfacut, sa te mangaie usor pe gat
Apoi ti-as saruta ambii umeri goi, incat
Un fior cald te-ar strabate,
Sacadandu-ti respiratia, coborand usor pe spate.
Buzele ti le-as fi umezit, doar cu un sarut
Apoi energic sa le gust, asta as fi vrut.
In ochi te-as mai privi, sa le vad stralucirea
Ratacind in ei haotic, gasind acolo nemurirea.
Cu bratele eu te-as cuprinde
Sa simt trupul tau fierbinte,
Ce arde ca o vapaie, topind gheata din mine.
Ti-as lasa cu multa grija, mangaieri fine pe obraji
Sa-ti vibreze-ndeaproape, pudoarea pe care o degaji.
Usor apoi eu te-as intinde, in patul cu cearsafuri moi
Sa ne privim indelung in ochi, sa facem dragoste-amandoi.
Degetele le-as plimba pe trupul tau firav
Si pe fiecare-ncheietura te-as saruta tot mai suav.
Glasul daca ti l-as auzi, fericit m-ai face
Melodios ar rezona cuvintele, fix la mine in torace.
Picioarele sa ti le vad invaluite-njurul meu
Dragostea s-ar consuma, sub ochii lui Dumnezeu
As mangaia intruna, pielea ta catifelata
Ce sincer as putea sa jur, ca e-n lapte imbaiata.
Orele s-ar scurge si placerea noastra ar decurge
Catre un extaz placut, parca pentru noi facut.
La asa noapte de iubire eu tanjesc atat de mult
Un legamant atat de sfant, ce nu am cum sa te mai uit !



You may also like

Niciun comentariu:

Părerea fiecăruia este importantă! Acum, ai dreptul de a ţi-o exprima liber!