Caterinci studentesti

0 Comments
   Imi aduc aminte, eram in anul III de facultate cand inca ma durea la "MS DOS" de licenta si de cate restante mai aveam sa strang pana la toamna. Am avut si eu restante ca nu sunt ambitia intruchipata si mai ales toamna apucam sa ne vedem si noi toti colegii din grupa atunci cand se dadeau R-urile si RR-urile. Ziua sau dimineata incepea cu clasicul "Ai invatat ba?", "Am invatat o...", "Ba vere, nu stiu nimic:))", "Citi de dimineata si restu' le pusei pe telefon". Ca studenti ai Automaticii, aveam cele mai tari metode de copiat sau macar cele mai avansate. Nu stiu cum luam examenele pana la urma, ca toti eram pamant cu invatatul, dar ma gandesc ca din aceasta cauza router-ul de la secretariat nu avea parola sau daca avea, au avut ei grija sa o aflam. Eu luam examenele pentru ca eram zgarcit si nu imi placea sa le platesc la anul, sa bag bani....Expresia asta, "baga bani", veti vedea cat de importanta este in ideile urmatoare. Toata lumea e familiarizata cu ideea de a da bani atunci cand vrei sa promovezi un examen la care tu esti bata. La noi sincer, nu se auzea de asa ceva, poate doar in anul I la o materie cu multe numere si semne de calcul. Nu spun mai multe ca inca nu am terminat cu masterul :))). Puya scosese cu Baxter un hit "Baga bani", in care evidentia ca suntem o tara de spagari si la final a mai subliniat ca e trist daca nu il platesti si pe artist. Eu care eram fan Puya de mic, nu prea am "digerat" bine piesa, tinand cont ca eu ascultam La Familia si eram obisnuit cu varianta lor UNDERGROUND. Dar vorba unui artist pe care il apreciez la prima vedere: "D-asta se face si comert, ca din UNDER nu scoti marafeti.". Revenind la partea cu spaga, am avut o idee de genul "Daca fac eu o parodie pe care sa o adaptez la nivel de viata de facultate si promovare de examene?". Nu stiu cum la un interval scurt de timp ideea de promovat examene si piesa lui Puya erau in mintea mea si am decis sa scriu ceea ce va voi arata in randurile de mai jos. Totul s-a scris in mai putin de o ora, idei erau destule, pasta era la pix, ca ma saturasem sa tot bat tastele si la final a iesit ceva de genul:

sper ca nu se supara Puya si Baxter dar avem si o varianta studenteasca a melodiei "Baga bani"


Decat sa stai sa-i strangi mai bine sa ii spaguiesti!!!

Maica-mea vrea numai note mari
Invat de ajung sa-mi pun ochelari
Costi, vreau sa termini in 4 ani!!!
Baga, baga, baga bani, baga bani!
Profu' imi spune, " Popescu , te stiu!"
Ii tremura mana la LCD-u
De-aia-i bag banii la pardesiu.
Baga,baga, baga bani, baga bani!
Domnu' Decan, stai asa
Uite, am scris, hai s-o dam cumva
Ce naiba doar suntem tartani.
Baga,baga, baga bani baga bani!
Hartie, plastic sau chiar monezi,
La examen pasezi doar sa nu pierzi
Cand il trecem suntem babani
Baga, baga, baga bani, baga bani!

R: Cand ai milioane, esti cel mai tare
Insa asta nu e tot,
Cand profu' iti cere, iti trebuie sa treci
Banii stii nu stau pe loc
Dai milioane, esti cel mai tare
Trebuie sa mai si treci
Decat sa stai sa plangi, mai bine sa le promovezi!!!
Bani, bani ,bani....


Iti place-n vacanta, vrei sa vezi marea
Nu la restante, vrei hoinareala
Vrei la fetite sa cheltui multi bani
Baga, baga, baga bani, baga bani!
Te-ai saturat de restante, RR
Vrei diploma, grand absolve
Magna cum laude, sa fii barosan
Baga, baga, baga bani, baga bani
Anu' 4 sau chiar masterande
Nu te grabesti, o arzi andante
Suntem baieti si mari golani
Baga, baga, baga bani, baga bani!
Pici examenu , esti incompetent
Anu' 4 ai ramas repetent
Insa taticu e milionar
Baga, baga, baga bani, baga bani!

Cine v-a adus pe lume?
Bani, bani, bani!
Stricati notele ale bune
Bani, bani, bani!
Cand ai multi ii spaguiesti
Cand nu ai innebunesti
Cine v-a adus pe lume?
BAGA BANI !!!!


Colegii au gustat versurile, am fost fericit ca a dat bine la public sa zic asa, insa acum va las si pe voi sa va dati cu parerea si cine stie, poate mai revin cu o parodie :).


You may also like

Niciun comentariu:

Părerea fiecăruia este importantă! Acum, ai dreptul de a ţi-o exprima liber!